Zâmbesc ca să nu plâng

Zâmbesc și îmi e gândul la multe. La multe momente sclipitoare, gingașe, la multe sentimente atât de sensibile, la cerul plin cu stele din fiecare vară, la mama și obrajii ei calzi și moi, la primul și singurul meu iubit, iubirea vieții mele pe care am jurat să o păstrez lângă mine întreaga viaţă, la bunica, la ochii ei albaștrii, la tata și sufletul lui muncit și atât de bun și iubit de mine, la viața mea frumoasă, la casa unde am crescut căreia îi duc dorul, la fratele meu pe care încă îl consider un copil, pe care îl iubesc și îl admir. Îmi e gândul la noi toți împreună și fericiți.
Îi iubesc și le duc dorul în fiecare zi.
Îi iubesc și nu aș putea trăi fără niciunul dintre ei.
Îi iubesc cu disperare și groaznic de mult.
Zâmbesc ca să nu plâng.
De dor.

bqcknp7lrvd

1 comentariu

  1. Este bine să zâmbești ca să-ți alini dorul. De unde vine dorul? Ești departe de cei dragi pe care îi iubești atât de mult? O seară liniștită!

Lasă un răspuns

