zâmbetul tău cel unic și blând

pășesc spre tine
căci mai vreau încă o dată
măcar o singură dată
să-ţi ating obrazul
cu speranța în suflet 
că nu o să mai fie rece
mă doare sufletul pentru că te-am pierdut
mă doare inima pentru că ai plecat
mi-ai lăsat ca amintire
doar zâmbetul tău cel unic și blând
trăiesc cu gândul doar la tine
și îmi doresc măcar în vis să ne reîntâlnim
să apari încet și să-mi bucuri sufletul și eu să îți mai spun ca altă dată
săru’mâna, TATAIE 
veșnic vei rămâne în sufletul meu
veșnic te voi iubi

Processed with VSCO with hb2 preset

Lasă un răspuns

